divendres, 7 de juny del 2013

8. Xarxa Modul Transformat

Descripció:
Aquesta activitat l'he anat fent a partir d'una xanxa modular rectangular on després fent translacions teniem que aconseguir una figura que tingués forma ja que primer vam veure exemples d'unes pagines web on et mostrava com aconseguien les figures i com encaixaven sense deixar cap espai buit.

Tessel·lació: Una tessel·lació es una regularitat o patro de figures que cobreix o pavimenta completament una superfície plana que compleix amb dos requisits:

-Que no quedin espais buits
 -Que no es superposin les figures


Procés:
Primer vam fer-hi idees en un full en brut per veure com ens quedaria abans de passar-ho a net. Pensar la idea em va costar bastant perquè tenia que tenir forma i tenia que encaixar sense deixar cap espai.
Una vegada ja vam tenir la idea en brut la vaig passar a net primer a llapis. Després amb rotulador vaig anar afegint els detalls i amb colors de fusta vaig anar pintant el meu mòdul que tenia forma de peix.








Aquests son els fulls on vaig pensar com seria el meu mòdul.








Resultat:
L'activitat em va costar bastant de fer sobretot pensar la forma del  meu mòdul transformat però una vegada ja tenia pensada la idea i la havia passat a net em va resultar mes fàcil perquè solament quedava pintar-ho i afegir els detalls tot i que també costava que el mòdul quedes ven pintat.





Comentari:
Ha estat una activitat entretinguda i que m'ha agradat molt perquè el resultat es satisfactori i si que l'aconsellaria per el curs vinen ja que l'unica dificultat que té es pensar la idea de com serà el  mòdul.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada