dimarts, 26 de febrer del 2013

3. AVATAR

Descripció: Aquesta activitat l'he fet a partir de diferents programes digitals on he intentat que l'Avatar s'assembli el maxim possible a mi tot i que m'ha costat bastant que s'assembli a mi. Definició d'Avatar: A Internet i altres tecnologies de comunicació modernes, s'anomena avatar a una representació gràfica, generalment humana, que s'associa a un usuari per a la seva identificació. Els avatars poden ser fotografies o dibuixos artístics, i algunes tecnologies permeten l'ús de representacions tridimensionals. (Wikipedia).

Procés: 1

 
Aquest avatar l'he fet amb flashface ja que vaig tenir un problema al guardar i li vaig fer una foto amb el movil.

2n
 
 Aquest avatar l'he fet amb Unique i jo crec que ha sigut el que millor m'ha quedat.
3r

Aquest avatar crec que ha sigut el que pitjor m'ha quedat prque es el que menys s'assembla a mi.
4t

Per a mi aquest avatar s'assembla a mi pero d'adult.L'he fet a clase amb un programa del vipfm.



 Aquest avata es el que mes divertit m'ha semblat perque semblo jo de petit ja que l'he fet am buildyourwildself. Un programa que no era dels de la pagina web de vipfm.



 Aquest avatar l'he fet amb Obama i on vaig tenir al principi problemes per guardar-ho al principi.



 Aquest avatar l'he fet amb pimptheface on hem va costar molt que s'assembli a mi.

 

 Aquest avatar l'he fet amb weeworld un programa que no es de la pagina web de vipfm ja que aquest programa m'ha semblat una mica infantil.
 Resultat:
 Aquesta a sigut l'Avatar que mes m'ha agradat perque a part de que es un dels que mes s'assemblen a mi, també m'agrada com queda de divertit i gracios ja que tens molts tipus de cabells, ulls, samarretes... per escollir. Comentari: Aquesta activitat m'ha agradat bastant tot i que alguns avatars no s'assemblen a mi, però ha estat una activitat molt divertida i on tens que fer-ho el millor possible perque s'assembli a tu.Jo si que repetiria aquesta activitat encara que m'he trobat algunes dificultats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada