dimarts, 26 de febrer del 2013

1.DESAFIANT EL COSTAT ESQUERRA DEL CERVELL

He treballat amb l’hemisferi dret del cervell utilitzant un dibuix que Picasso va fer amb lgor Stavinsky al 1920. En aquesta activitat he intentat estar còmode, tranquil i concentrat per fer-ho lo millor possible ja que en cap moment he intentat donar-li la volta al dibuix per no perdre l’interes de l’activitat. He començat el dibuix tenint en compte les formes de la línia fixant-me en com encaixa tot. També he començat a dibuixar per a dalt copiant cada línia com si fos un trencaclosques encaixant una línia d’arrere l’altra. Una vegada que he començat a dibuixar me fixat en la relació que s’estableix entre les línies ja que al llarg del dibuix no tenia en ment com era el dibuix sinó en la relació de les línies ( si eren corbes... Quan ja he acabat giro el dibuix per veure com ha quedat.

 

 Títol: “Retrat I.Stravinsky “ Autor: Pablo Picasso


 

 Comentari: A mi m'ha semblat una activitat molt interesant ja que he desconectat el costat esquerra del cervell perque nomes em fixava en les formes de les linies i jo crec que el dibuix m'ha quedat millor del que jo em pensaba perque creia que m'anava a quedar deforme i he descobert una forma diferent de veure i de fer un dibuix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada