dilluns, 11 de març del 2013

5.AVATAR ANALÒGIC TACA

Descripció: L'activitat l'he anat fent a partir del programa PickMonkey perque m'ajudes en quines parts tenia que posar taques negres i en quines blanc, tot i que després he posat més parts en blanc perque sortia molt de negre perque la meva foto era bastant fosca.

 Procés: Aquesta llàmina primer l'he fet a llàpis posant quines taques aniríen en blanc i quines en negre amb l'ajuda del PickMonkey ja que ha resultat una activitat fàcil però a la vegada difícil perque tenía que pintar en blanc o en negre ja que després d'això pintar era fàcil tot i que la vaig tenir que repetir perque no m'agradava molt com m'estava quedant.

 
 Aquesta va ser la que vaig repetir perque no m'agradaba com m'estava quedant.



 Resultat: Aquesta ativitat m'ha costat bastant sobretot al decidir quan aniría blanc i quan negre, tot i que m'ha resultat bastant dificil perque tant la meva foto com en el PickMonkey sortia moltes parts taques negres i m'ha costat bastant decidir quines parts aniríen en blanc o negre.

 

 Comentari: Ha estat una activitat molt interesant i bastant entretinguda de fer ja que el resultat es prou bé. Aquesta activitat si que la aconsellaria per el curs vinent tot i que l'unica dificultat que te es saber quan pintar de negre i quan de blanc i ha sigut un activitat que m'ha agradat molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada