dissabte, 16 de març del 2013

6.Logotip

Descripció: Aquesta activitat l'he anat fent a partir d'haver anant veient diferents tipus de logotips per internet on després teniem que fer quatre propostes.

Proces: 1a: Aquesta lamina una vegada ja teniem els quatre logotips, l'he fet primer a llapis i després repassar-ho amb pilot o punta fina ja que m'ha resultat una activitat bastant fàcil però difícil a la vegada perque els logotips tenien que quedar centrat cosa que a mi em va costar bastant.


.

 2a: En aquesta lamina vam tenir que decidir en les quatre propostes quines parts anirien de blanc i quines negres.


 

 3a: Aquesta lamina ja des de el principi m'ha resultat bastant difícil perque dels quatre logotips seleccionat teniem que agafar un on el teniem que repetir quatre vegades pintat de diferents colors.

 

 4a: Aquesta lamina ha sigut l'activitat que més m'ha agradat de totes tot i que tenia la seva dificultat perque com que el meu logotip tenia forma rodona amb el cuter costaba bastat tallar-ho be. Després una vegada ja teniem tallat el logotip el teniem que pintar.

 

 Comentari: Ha estat una activitat bastant entretinguda i molt interesant de fer. Aquesta activitat si que la aconsellaria per el curs vinent tot i que l'unica dificultat que ha tingut es elegir les quetre propostes i després d'aquestes quatres agafar solament una.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada